כל הסיבות לאהוב סושי!

אם עוד לא התמכרתם לסושי, זה בדיוק הזמן!

זוהי כבר עובדת חיים ברורה, טעמי המזרח הרחוק נקלטו בארץ, ולא רק "מביני דבר" מרגישים בנוח עם נודלס ומקלות האכילה (צ'ופסטיק). אבל אין ספק שהמלך האמיתי של מאכלי המזרח הרחוק הוא הסושי. ואם אתם מחפשים סיבה לטעום ממנו, נסביר מיד שיש לכם את כל הסיבות לאהוב סושי!

 

סושי - זה כל כך טעים!

יש לא מעט מסעדות סושי בתל אביב ולא בכדי. הסיבה לכך נובעת מהעובדה שהוא פשוט כל כך, אבל כל כך - טעים. ולא חייבים להיות בעלי חך מעודן או מורגל בכדי ליהנות ממנו. אפילו אם אתם שייכים לזן הנדיר שמעולם לא טעם, פשוט נסו והיווכחו. בקשו מהמלצר המלצה על מנה וטעם "למתחילים" ותבינו על מה כולם מדברים. מנות מסוימות של סושי מתחבבות בקלות גם על ילדים.

 

סושי - בגלל המרכיבים הבריאים

יש כאלה שמתייחסים אל מסעדות הסושי בתל אביב בתור משהו טרנדי, אופנתי. אז אומנם זה נכון שהמסעדות הללו הן מאוד "אין", מאוד באופנה, אבל זאת לא הסיבה היחידה שבגללה אנו אוהבים סושי. מלבד העובדה שהוא כל כך טעים, הוא גם עשוי ממרכיבים מאוד בריאים. אורז, מיני ירקות חתוכים, דגים, אצות - כל אחד מהמרכיבים של הסושי נחשב לבריא בפני עצמו והשילוב , המכלול וכל התוספות - בריא במיוחד.

 

סושי במקום לאכול מטוגן

עוד לא הזמנתם מקום במסעדה? לפני שאתם מגיעים למסעדות סושי בתל אביב זכרו שלא מדובר בג'אנק פוד, ממש לא. כאן לא תמצאו מרכיבים מטוגנים ואם אתם נמנעים ממרכיבים מהחי, לא תתקשו למצוא מגוון מנות סושי לצמחוניים ואפילו לטבעוניים. אנחנו לא טוענים שיש להימנע לחלוטין ממאכלים מטוגנים, אבל כשיש לנו סושי שהוא גם טעים, גם בריא וגם לא מטוגן, אנחנו לא צריכים שום דבר אחר.