הרמת כוסית בדרך מדליקה עם שף

ישראל הפכה זה מכבר למעצמת יין ולכן אנחנו רואים יותר ויותר מקומות עבודה שעורכים ערב הרמת כוסית לרגל החגים או לרגל כל מיני אירועים אחרים

יש כל כך הרבה רעיונות להרמת כוסית שתוכלו לנצל אותם כהזדמנות וכתירוץ נחמד ליהנות מערב או מיום נחמד עם שף שמבשל לכם גם אוכל גורמה מתאים, שחבל לפספס כל הזדמנות נאותה לחגיגה. אנחנו מחפשים סיבות לחגוג, אנחנו מחפשים סיבות ליהנות ולפנק את עצמנו, והרעיונות לעריכת הרמת כוסית הם בדרך כלל יכולים לנוע מהפרטי ועד העסקי. אתם יכולים לערוך הרמת כוסית בחברה עם שף לרגל השקת מוצר חדש או שירות חדש שאתם יודעים בוודאות שתצעיד אתכם לדרך חדשה, ולכן אתם שמחים לחלוק את הבשורה עם ספקים, לקוחות ועובדים שלכם כדי ליהנות מההשקה המכובדת בדרך אלגנטית מאוד. ארוחת גורמה בכל היקף שהוא עם שף שיכול להנעים את זמנכם היא רעיון נהדר לא רק לחגים אלא בכלל.

 

הרמת כוסית מעניינת עם דוכן מזון

כאשר אתם מזמינים שף שמלווה אתכם בזמן הרמת הכוסית גם בבישול של המנות המעניינות שהזמנתם ממנו, אתם הופכים את כל האירוע לחוויה לחושים ובכך אתם יכולים לשדרג עוד יותר את הערב שלכם. החושים שלנו עובדים כל הזמן ומושכים אותנו למקומות שבהם קורה משהו שמסעיר את החושים, וזה בדיוק מה ששף מיומן יודע לעשות - לרתק את העין, הלהיב את חוש הריח, להאכיל בעיניים כל מי שעומד שם עם כוס יין טובה ביד, ולגרום לציפיות להוביל אותם לטעום מהאוכל המצוין והטרי שהוא מכין לנגד עיניהם. לשמחתנו, תרבות האירוח בארצנו השתפרה לאין ערוך ולכן אתם יכולים להציע לאורחים שלכם אירוע ברמה גבוהה במחירים מעולים לכל הרמת כוסית חגיגית ומדליקה בנוכחות שף הבית. זה לא דוכן מזון רגיל כמו באירועים גדולים אלא יותר אינטימי ומוקפד מכך, כזה שבו יוכלו קבל מנות איכותיות ומוקפדות שמוכנות במקום על ידי השף, ושאר הצוות מגיש מנות נוספות שחלקן מוכן מראש. יחד עם היין זאת תהיה חגיגה מדליקה באמת.

 

יש לכם רעיון מקורי להרמת כוסית?

אם יש לכם רעיון מקורי לאירוע כלשהו, שף הבית מוכן לארגן לכם אירוע הרמת כוסית מדהים שידברו עליו עוד זמן רב מרוב שהיה מיוחד ובלתי נשכח. השילוב המצוין שבין אוכל לבין יין, לבין הסיבה שהביאה אתכם לאירוע כזה הוא המניע של ערב כזה שגורם לדינמיקה מעולה לזרום. רעיון להרמת כוסית כזאת יכול להיות אירוע אישי של אחד מהחברים שלכם שתרצו להוקיר אותו להפתיע אותו בערב שכזה, או אירוע רשמי של השקה כלשהי, כמו ספר חדש שהוצאתם, או תערוכה או הישג מיוחד שתרצו מאוד לחלוק אותו עם חברים, ועם שף אישי שמבשל לאורחים שלכם ארוחה מפתיעה ומעולה.