הזמנת כריכים לאירועים – מידע והמלצות

כריכים לאירועים זהו פתרון מושלם לסוגים רבים של אירועים בהם מעוניינים שהסועדים אכן יקבלו מנה משביעה מבלי להתקשקש בממתקים וחטיפים מיותרים

זה עשוי להתאים גם לטיולים או לימי נופש בהם יש להצטייד במזון וארוחות עבור קבוצות קטנות וגם גדולות. במקום לפזר על הבר עוגות וקינוחים שעשויות להותיר את כולם עם כאבי בטן ולמרבה ההפתעה - עדיין לא שבעים, ניתן לבחור באופציה של כריך ממולא בכל טוב על פי הזמנה שלכם ובכך יהיה הגדוד כולו שבע, והפעם מאוכל בריא ומזין. (פחות או יותר... תלוי במה תבחרו לפטם את הכריך שלכם...)

 

אילו כריכים נוכל להזמין?

קיימות אפשרויות רבות של 'הטענת' הכריכים הללו. כאשר מדובר באירועים כדאי להכין מגוון סוגים של כריכים כדי שכל אחד יוכל לבחור בסנדוויץ' 'שלו'...

 

כל קייטרינג המציע את השירות הזה ללקוחותיו, יגיש תפריט עם ההצעות השונות להכנת הכריכים. האפשרויות רבות ומגוונות, ביניהן נוכל למצוא - כריכים מקמח מלא וכריכים מקמח לבן. את הכריכים הללו ניתן להזמין עם סלט טונה בתוספת ירקות שונים חסה ורטבים על פי בחירה. ישנה אפשרות של כריכים עם ביצה קשה גבינות וירקות או לחילופין חביתה עם ירקות, גבינות זיתים ועוד. ישנם הכריכים הממולאים בגבינה צהובה בתוספת ירקות ורטבים. מגוון האפשרויות לא מותירים אף סועד רעב. כל אחד יוכל למצוא את המתאים לו ועל פי העדפותיו האישיות.

 

אז למה זה כדאי לנו?

בגלל שזה פרקטי - הרבה יותר קל להעמיד מגש כריכים על השולחן או הבר מאשר להתחיל להתקשקש בכיבוד קל שאתה יודע איך אתה מתחיל עם זה ואף פעם לא יודע איך תסיים. כאשר מכינים בר עם כיבוד קל, נדמה לנו כל הזמן שאולי עדיין חסר אוכל, ואז אנו מוסיפים עוד מאפה ועוד מטבל, עוד עוגה ועוד מוס, ואין לדבר סוף. שמת כריכים? אין לך הרבה מה להוסיף. קצת רטבים, שתייה קרה וחמה והארוחה תהיה מושלמת.

 

בגלל שזה בריא יותר - אין ספק כי כריך, ובמיוחד העשוי מקמח מלא, ש'מאכלס' בתוכו גבינות, ביצים, דגים, ירקות וכדומה, מזינים ובריאים פי כמה מכל שולחן מתוק או מלוח אותו תערכו.

 

בגלל שזה משביע - כאשר אנו עומדים בפני בר המציע כיבוד קל, אנו טועמים מכל דבר אך נשארים רעבים. המאכלים הללו הם לא באמת מה שהגוף שלנו רוצה וצריך. כריך טוב מעניק את המענה המושלם לרעב...

בגלל שזה נוח - העריכה של הכריכים הללו לא מחייבת אותנו להכין שולחנות מסודרים עם סט צלחות וסכו"ם לכל סועד. הכריך נאכל בפשטות רבה מבלי להזדקק לכלים מיוחדים ולשולחנות ערוכים.

 

בגלל שזה טעים - תכלס - כריך טוב שעשוי כראוי, טעים יותר מכל מאכל גורמה אחר. ואת זה כולנו יודעים...