דף הבית > הבלוג > אחר  >  כל הסיבות להזמין קייטרינג פיצה לאירועים
אהבתם?
שתפו!

כל הסיבות להזמין קייטרינג פיצה לאירועים

כשאתם מתכננים אירוע, בחירת הקייטרינג והמזון היא בחירה חשובה ביותר

17/07/2016

כל אחד מאתנו נדרש לתכנן אירוע כזה או אחר במהלך שנה ממוצעת של חיינו. בין אם מדובר ביום הולדת שלנו או של אדם קרוב אחר, באירוע רשמי של העבודה, או באירועים גדולים יותר - אנחנו מתכננים אירועים שונים במטרה ליהנות בחוגים חברתיים או משפחתיים שונים, והפרטים להם אנחנו צריכים לדאוג הם לא מועטים כלל וכלל. החל מבחירת המקום לאירוע ועד הזמנת כל האורחים - יש לא מעט לוגיסטיקה כרוכה בהפקה של אירוע בכל סדר גודל, ואחד הפרטים הלוגיסטיים החשובים ביותר בהקשר זה הוא האוכל. אנחנו צריכים לבחור קייטרינג שיהיה טעים, שלא יהיה יקר מדי, ושיתאים לטעם של מקסימום אורחים מבלי לסבך אותנו יותר מדי. הבחירה הזאת, משום כך, היא לא פשוטה כלל וכלל - ודאי כאשר מדובר באירוע שיש בו או שהוא מיועד לילדים, משום שהטעם של ילדים ידוע כבררני עוד יותר. בהקשר זה, אחד הפתרונות הפופולאריים ביותר בתקופה האחרונה הוא קייטרינג פיצה - פתרון שיכול להתאים למקסימום אנשים ושתמיד מוכתר בהצלחה.


עבור אירועים רבים, קייטרינג פיצה הוא בחירה איכותית ביותר - ונבין בדיוק מדוע

 

  • מכנה משותף רחב - פיצה היא אוכל שכולם אוהבים. מילדים ועד מבוגרים, מאניני טעם ועד אוהבי אוכל הרחוב - כולם אוהבים פיצה וכולם נהנים ממנה, ובסופו של דבר קשה מאוד לטעות עם בצק חם וטרי, רוטב עגבניות איכותי, גבינה מותכת ומענגת, ותוספות אהובות ומגוונות. הפיצה פונה למכנה משותף רחב מאוד של אנשים מבחינת הטעם, ולכן אפשר להיות בטוחים שהקייטרינג יהיה מוצלח ושכמה שיותר מוזמנים ייהנו ממנו. גם אניני הטעם מביננו יכולים ליהנות מפיצות מקוריות וייחודיות כחלק מקייטרינג איכותי.

 

 

  • מחיר - המחיר הוא סיבה טובה מאוד לבחור בקייטרינג פיצה לעומת אפשרויות אחרות. בניגוד לאפשרויות אחרות של קייטרינג, כשבוחרים בפיצה המחיר הוא די סטנדרטי ואין יותר מדי הפתעות, ועבור כמות גדולה מאוד של אוכל עדיין לא נשלם מחיר גבוה מדי - והאוכל עצמו הוא משביע ביותר. כך, נבצע החלטה כלכלית חכמה מאוד בבחירה בקייטרינג פיצה.

 

 

  • נוחות - בחירה בקייטרינג פיצה היא בחירה נוחה מאוד עבור אירועים רבים, במיוחד אלה בעלי האופי הפחות רשמי. הנוחות הזאת נובעת מהמהירות שבה אנחנו מקבלים את האוכל, מהפשטות של הכנת אוכל נוסף, ומהאכילה הלא פורמלית שמאפיינת את הפיצה ושוברת רשמיות מאולצת.

 


לילדים ולמבוגרים גם יחד - קייטרינג פיצה הוא פתרון נוח, חסכוני וטעים


אם אתם רוצים לארגן יום הולדת לילדים שלכם או לעצמכם, או שאתם מתכננים את האירוע החברתי הבא של העסק שלכם, בתכנון האוכל והקייטרינג אנחנו מציעים לכם לבחור באפשרות הנוחה ביותר, החסכונית ביותר ולדעת רבים גם הטעימה ביותר - קייטרינג פיצה. בחירה שכזו מוכיחה את עצמה כנכונה ביותר ויותר אירועים כיום.

אולי יעניין אותך גם:
סגור
צרו איתנו קשר
שם מלא:  *  
טלפון:  
אימייל:*  
פנייה:

יעוץ קולינרי - יואב בר

יעוץ
קולינרי

יעוץ קולינרי למסעדות עם יואב בר

לחץ כאן >
שף פרטי - יואב בר

שף פרטי

הזמינו את
יואב לבשל
לכם

לחץ כאן >
שף טו גו - יואב בר

שף טו גו

הכנתי לכם משהו הביתה

לחץ כאן >
אתר מבית ספיישל - יואב בר