כיצד לבחור קייטרינג לאירוע

אז כבר החלטתם על כל הפרטים הקטנים ומה שנשאר זה קייטרינג לאירוע? כאן תקבלו מספר טיפים ודגשים איך לבחור את הקייטרינג המושלם

שמדובר בתכנון אירוע, קטן או גדול, קיים מספר רב של אלמנטים חשובים שיש לקחת בחשבון כמו מקום האירוע, כמות האורחים, הזמנות לאירוע, מוסיקה, בגדים, איפור, שיער וכמובן הכיבוד. וכאן, אולי מתחילה הבעיה הרצינית מכולם: האם להזמין קייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי עם המבורגר מבשר איכותי או להפקיר את גורלכם בידיו של השף מטעם אולם השמחות.

 

במקרה ותחליטו לשכור קייטרינג, תצטרכו לעשות שיעורי בית כדי לאתר קייטרינג שיקלע לטעם הייחודי שלכם. הרי אפילו המבורגר יכול להיות שונה מקייטרינג לקייטרינג, לכן חשוב מאד להקפיד בבחירת קייטרינג מוצלח.

 

קייטרינג לאירועים

קייטרינג לאירועים זו אחת ההמצאות הטובות ביותר של השנים האחרונות. חברת הקייטרינג תיכין עבורכם מטעמים משובחים, יגיש אותם לאורחים שלכם, ידאג למלא צלחות ריקות במידת הצורך והכי חשוב, יפנה וישטוף את הכל לאחר האירוע.

 

מה גם, תמיד תוכלו למצוא קייטרינג טוב, שבנוסף לאוכל, ידאג גם לפן העיצובי של האירוע, בהתאם לסוגו והדרישה של בעל האירוע. חברת הקייטרינג יכולה להציע לכם הכל מכל: המבורגר, פסטות, סושי ואפילו קוסקוס מתוק של אמא. למעשה, קייטרינג מתאים לכל אירוע, לכל גיל ולכל מקום. אפילו אם תרצו לחגוג על שפת הים או במבצר מצדה במדבר יהודה, תוכלו לכבד את האורחים באירוח איכותי, שגם מתאים לכל כיס.

 

קייטרינג חלבי או בשרי

בעידן בו העולם הקולינארי משתבח מיום ליום, השפים לא מפסיקים לחדש אותנו בנגיסים אקזוטיים שונים ומשונים והחך שלנו הפכה למעודנת במיוחד, ענף הקייטרינג מציע לצרכן שלל מזונות ופתרונות. זה יכול להיות קייטרינג בשרי ויכול להיות גם חלבי, הכל תלוי בסוג האירוע, בטעמם של החוגגים וכמובן בתקציב. קייטרינג חלבי יכול להיות זול מבשרי, אם כי לא תמיד מפני שגם התחום החלבי מציע לנו עולם של חוויות קולינאריות, שלעיתים עולות הרבה יותר מהבשר. כנ"ל גם לגבי הקייטרינג הבשרי, מחירה של ארוחה יכול להשתנות בהתאם לדרישה: אם תזמינו המבורגר מנתח אנטריקוט או שתתפשרו על עוף מוקפץ בירקות.

 

מזכרת מהאירוע - מגנטים

מגנטים לאירועים מקלים עליכם ומשפרים את החוויה. עוד במהלך האירוע כשכולם מאושרים שמחים ורוקדים צלם מגנטים יצלם ויתעד כל חיוך ומיד, בדרך קסם, יעביר את כל התמונות המצולמות לתמונות המודפסות על גבי מגנט.

 

כל אורח יקבל לפחות מגנט אחד עם התמונה שלו. מעבר לזה, על כל מגנט תודפס הקדשה אישית מכם לאורחים שלכם, הגרפיקאית שלנו תלווה אתכם כל הדרך על למציאת העיצוב והכיתוב המתאים ביותר כך שכל אורח ייהנה, עוד בזמן האירוע, מהתודה מתוקה שלכם.

 

כולנו יודעים שברגע שמגיעה ההזמנה בדואר כל סדר היום משתנה. אנחנו מתחילים לחשוב מה נלבש, איך נגיע, מתי נגיע והכי חשוב כמה כסף צריך להביא.

 

בלי להעליב אבל אירועים משמחים לפעמים הופכים לחור גדול בכיס וטרחה לאורחים. לכן, חשוב מאוד להגיד להם תודה ולהעניק להם מתנה קטנה וסמלית על שחגגו איתנו ביום המאושר שלנו.

 

מגנטים לאירועים הם המתנה שהאורחים שלכם רוצים. ברגע שצלם המגנטים מגיח ומתחיל לצלם כל החששות והצרות מתנדפות ברוח ורק השמחה נשארת. אנשים אוהבים לקבל מתנות, אנשים אוהבים לראות את עצמם בתמונות יפות. אז אם זה מה שהאורחים שלכם רוצים זה מה שאתם צריכים לתת להם על שבאו וטרחו ועשו ונסעו והשקיעו. האורחים רוצים מגנטים לאירועים -אז בבקשה.