דף הבית > הבלוג > אחר  >  איך בוחרים קייטרינג לאירועים
אהבתם?
שתפו!

איך בוחרים קייטרינג לאירועים

לבחור את אולם האירועים או גן האירועים זה דבר אחד, אבל בחירה של קייטרינג לאירועים זה בחירה של עולם ומלואו, ויכול להיות שזו הבחירה החשובה ביותר ברשימת ההחלטות שלכם לקראת האירוע

27/07/2014

לא רק הצבא צועד על קיבתו, והאורחים שלכם מצביעים עם הפה, ועם התגובה שלהם למנות המוגשות. כדי שהאירוע יהיה מוצלח, חשוב שהאוכל יהיה מעולה.


בחירת קייטרינג לאירועים, הנכון והמתאים ביותר תלויה לא רק בטעם האישי שלכם, אלא במפגש של הרצונות והטעמים שלכם לבין אלו של האורחים שלכם, כאשר באמצע יש מפגש, כמובן, עם השף וצוות המטבח, היכולות, החזון והמגוון שהם מציעים.

 

קייטרינג לאירועים; ממסעדה או משף? - יואב בר

שימו לב בבחירת קייטרינג לאירועים:

להלן מספר גורמי מפתח בבחירת קייטרינג לאירועים:
1. מפגש אישי - חווית החיבור (או אי-החיבור) ביניכם לבין מנהל המטבח, השף או האחראי על הקייטרינג היא חשובה מאוד. חשוב שתרגישו שיש לכם עם מי לדבר, מישהו אכפתי מאוד שהחיבור אליו חזק.
2. חיבור לצוות המטבח - אם לא לכל הצוות, חובה עליכם להכיר אישית את הטבח האחראי, זה שינצח על העבודה בשטח, ולא להסתפק בפגישה עם מנהל הקייטרינג. הכרות זו יוצרת אינטימיות מסוימת, ותעלה את המוראל של הטבח לרצות שהאוכל שלכם ייצא מושלם בזמן האירוע.
3. טעמים בזמן אמת - להוציא מנת טעימות במיוחד זה דבר אחד, ולהוציא מנה טעימה בזמן אירוע המוני זה דבר אחר. בקשו להגיע למפגש טעימות במהלך אירוע של מישהו, שם תקבלו אוכל ישירות מזה שמוגש למוזמנים, כדי לבחון את הקייטרינג בזמן אמת. הדבר מומלץ גם אם מדובר על קייטרינג לאירוע קטן.

חשוב לא פחות: מחוץ למטבח

קייטרינג לא נגמר במטבח, בטח כשמדובר על קייטירינג לאירוע בטבע, והזרוע המגישה היא בעלת חשיבות עליונה כחותם האיכות של הקייטרינג. וודאו כי צוות העובדים מחוץ למטבח הם אנשים רציניים ובעלי ניסיון. שירותי קייטרינג לאירועים רבים (וניתן לומר שכמעט כולם) עובדים עם עובדים זמניים וחסרי ניסיון המתחלפים תכופות. השאיפה שלכם היא לעבוד עם קייטרינג לאירועים בו הצוות מגובש, חייכני, מקצועי וותיק, בכדי לקבל את השירות הטוב מחוץ למטבח.


הכירו כמה שיותר אנשים בצוות, וזכרו כי בזמן אמת, כשהאירוע בעיצומו וכולם עובדים על טורים גבוהים, אנשים רציניים שכבר פגשו אתכם ולחצו את היד שלכם יינטו להראות יותר אכפתיות, ולשמור על חיוך ומתן שירות אוהב ואוהד לאורחים שלכם.

אולי יעניין אותך גם:
סגור
צרו איתנו קשר
שם מלא:  *
טלפון:
אימייל:*
פנייה:

יעוץ קולינרי - יואב בר

יעוץ
קולינרי

יעוץ קולינרי למסעדות עם יואב בר

לחץ כאן >
שף פרטי - יואב בר

שף פרטי

הזמינו את
יואב לבשל
לכם

לחץ כאן >
שף טו גו - יואב בר

שף טו גו

הכנתי לכם משהו הביתה

לחץ כאן >
אתר מבית ספיישל - יואב בר