יום כיף לעובדים עם טעם של עוד – סדנאות בישול חווייתיות ומקצועיות

בונים יום כיף לעובדים ומחפשים פעילות ייחודית, מרגשת וחד פעמית שתשאיר טעם של עוד? יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. סדנת בישול מקצועית ומהנה הסגורה במיוחד עבור הצוות שלכם, באווירת לימוד אינטימית וטעימה במיוחד

הסדנא מועברת על ידי יועץ קולינרי מומחה שמדגים, מסביר, עונה לשאלות ונותן טיפים של מקצועניים, בזמן שהעובדים שלכם יושבים מסביב לבר, נהנים מכוס יין טובה, מתנסים בעצמם בבישול מקצועי ובעיקר טועמים ממגוון מנות ברמה הגבוהה ביותר. בתחילת הסדנא כל עובד ועובדת יקבלו פנקס רשימות לרשום את מה שלמדו בסדנא וכן ספר מתכונים עשיר באפשרויות כדי שיוכלו להמשיך לבשל מטעמים גם בבית ולזכור את החוויה הייחודית לאורך זמן רב.

 

בשר, בשר, בשר

 

אחת הסדנאות המרכזיות המתאימות בדיוק ליום כיף לעובדים, עוסקת בבישול והכנת בשרים. יחד נגלה את סוגי הבשרים השונים, כיצד כדאי לעבוד איתם, אילו חומרים, תבלינים ותוספות כדאי להגיש לצידם, נכיר את דרגות העשייה השונות וכיצד להגיע לבישול מושלם ונכון, נלמד על שיטות עישון, גריל, טיגון ועוד, נכיר מנות מפורסמות מעולם הבשר ועוד המון גילויים שיגרמו אפילו לאוהבי הבשר הגדולים ביותר להיות מופתעים.

 

כמו צמח בר

תוכלו לבחור בסדנת הבישול הצמחונית במהלכה נגלה עולם שלם של יצירה ואומנות הבישול ללא בשר. החל מסלטים ומנות ראשונות, דרך מנות עיקריות, תוספות ועד לקינוחים- נכיר את מגוון האפשרויות העומדות בפנינו- שלל שיטות בישול, אפייה, טיגון ואידוי, נצא למסע להכיר את המנות הצמחוניות המפורסמות מהמטבחים השונים ברחבי העולם ועוד. הסדנא מתאימה לכל סוגי הקבוצות ואפילו לאוכלי הבשר המתמידים. היא ניתנת להתאמה אישית לפי גודל, טווח גילאים, מאכלים אהובים במיוחד, נושאים שונים וכדומה ולכן מתאימה לכל סוג של יום כיף לעובדים, ערב צוות, ועוד.

 

לארח כמו שצריך

בואו להפוך למארחים מדרגה ראשונה. אחת הסדנאות המוצלחות ביותר בהן ניתן לבחור היא סדנת מנות האירוח שתלמד אתכם ואת העובדים שלכם איך לתכנן וליצור ארוחה מושלמת לאורחים שלכם מא' ועד ת'. נכיר את סדר ומבנה הארוחה, כולל מתאבנים, מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, נטעם מגוון סגנונות וטעמים מרחבי העולם ונתנסה בעצמנו בהכנת מגוון רחב של מנות שנוכל ליישם הלכה למעשה בבית שלנו בתום הסדנא. הסדנא נתפרת בהתאם למידות הקבוצה, צרכיה ורצונותיה ומובטח שתהפוך לנושא השיחה החם ביותר במשרד.

 

עם קצת יין - ההנאה מובטחת!

לכל סדנאות הבישול ניתן להוסיף גם יינן מקצועי שישלב הרצאה מרתקת על יינות. ההרצאה כוללת כמובן גם טעימות שיחמיאו היטב לאוכל ויצרו אווירה קלילה, נעימה ופתוחה. יחד נלמד על תהליך הכנת היין, סוגי יינות שונים ויינות מוכרים מרחבי העולם, נלמד כיצד לטעום יין באופן נכון ומדויק וכיצד לזהות טעמים ומרקמים שונים.