הפקת אירוע בת מצווה עם שף פרטי ואטרקציות מקוריות

טיפים לשדרוג אירוע הבת מצווה

האם בתכם עומדת לחגוג בקרוב 12 אביבים ואתם מתכננים מסיבת בת מצווה מושקעת ונוצצת? ובכן, כדי להפיק אירוע יוקרתי ומרגש כדאי להתחיל לתכנן אותו לפחות שלושה עד ארבעה חודשים מראש. עליכם לקבל החלטות חשובות כמו היכן לערוך את האירוע, לקבוע תקציב, להחליט כמה אורחים להזמין, איזה אטרקציות לבחור וכמובן שיש להחליט על תפריט ולבחור חברת קייטרינג, תקליטן וצלם אירועים.

 

קייטרינג מושקע עם מנות שף לאירועים עד 100 איש

 

אם אתם מתכננים מסיבת בת מצווה עד 100 איש, בבית, בגן אירועים, באולם מפואר וממוזג, או בכל מקום אחר, כדאי לדעת כי במקום להזמין קייטרינג רגיל אפשר לשדרג את האירוע ולהזמין שף פרטי המתמחה באירועים משפחתיים קטנים ואינטימיים ובקייטרינג מקצועי לאירועים קטנים. יחד עם השף תוכלו להחליט על תפריט מקורי, עשיר ומגוון, התפריט כולל מבחר מנות שף, כולן עשויות באמנות ובאהבה, מחומרי גלם טריים ואיכותיים, כך תיהנו מאירוע יוקרתי וייחודי, ואתם והאורחים תזכו לארוחת גורמה מדהימה ולחוויה קולינרית נפלאה.

 

מדוע כדאי לבחור בשף פרטי?

 

לבטח גם אתם יודעים כי הצלחה האירוע תלויה בגורמים כגון איכות האוכל והחוויה הקולינרית, בחירה נכונה של אולם או גן אירועים יוקרתי, אטרקציות חדשות והאווירה במקום. כדי להפיק אירוע בלתי נשכח לילדה ולמוזמנים, מומלץ להזמין שירותי קייטרינג משף פרטי. השף המנוסה מתכנן תפריט המותאם לטעם האישי שלכם ומאפייני האירוע והאורחים, הוא דואג לארוחת גורמה מדהימה, לכלי הגשה מעוצבים ולצוות מלצרים בעל תודעת שירות גבוהה.

 

את מנות הגורמה אפשר להגיש בשולחנות בופה עמוסים בכל טוב או בהגשה לשולחנות, על פי בחירתכם. השף והצוות שלו דואגים לאורחים ואתם זוכים לשקט נפשי ויכולים לבלות באירוע המושקע שתכננתם, לשמוח עם הילדה והמוזמנים, וכמובן ליהנות מארוחה מדהימה השמורה למלכים.

 

אטרקציות לשדרוג האירוע

 

לאחר שבחרתם תפריט עשיר ומגוון כעת תוכלו להתפנות לבחירת אטרקציות מדליקות ומקוריות לאירוע. יש שלל אטרקציות לאירועי בת מצווה, לדוגמה מתנפחים, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, קיר גרפיטי, עמדת צילום וכדומה. כדי ליצוק תוכן באירוע אין לוותר על הפקה של מצגת בת מצווה מרגשת לשדרוג האירוע, את המצגת כדאי להפיק בסטודיו מקצועי המתמחה בנושא ומציע צוות מיומן ושפע רעיונות יצירתיים.

 

אגב, אפשר להפתיע את הילדה עם מתנה מרגשת לפני המסיבה ולתאם בסטודיו בוק בת מצווה, את התמונות הטובות והמרשימות ביותר אפשר לשלב במצגת המקורית שמכינים לקראת האירוע.

 

חלפו הימים בהם הקרינו מצגת פשוטה ב-Power Point, המצגת שסטודיו מקצועי מפיק כוללת תמונות איכותיות מחיי הילדה לאחר ליטוש בפוטושופ, קריינות, כתוביות, אנימציות, מוסיקת רקע, סרטוני וידאו ועוד. את המצגת מקרינים על מסך ענק באירוע, כך האורחים יכולים להכיר טוב יותר את כלת השמחה, ללמוד מהם תחביביה, כיצד היא מבלה עם המשפחה וחבריה, מהם תחומי העניין שלה ועוד.