דף הבית > הבלוג > אחר  >  איך להתאים את האוכל בחתונה לאווירת האירוע?
אהבתם?
שתפו!

איך להתאים את האוכל בחתונה לאווירת האירוע?

לאוכל המוגש באירוע יש השפעה רבה על ההנאה של המשתתפים בו לכן, חשוב להתאים את האוכל המוגש לאופי האירוע

23/07/2017

בין אם בחרתם בחתונה כפרית בלב היער, חתונה של פעם בה תלבש הכלה שמלת וינטאג', ובין אם מדובר על חתונת ערב גרנדיוזית ונוצצת, חשוב שתדעו שגם האוכל יכול לגמרי להיות חלק מהקונספט של האירוע ולעזור לאורחים שלכם להיכנס לאווירה הנכונה. ככה תעשו את זה נכון.

 

אוכל טוב הופך כל אירוע לבלתי נשכח

 

חתונות הקונספט נכנסו אל חיינו בסערה, ונראה כאילו מאז ומתמיד היו כאן. אירוע בסגנון לטיני, חתונת שנות ה-60, חתונה בסגנון וינטג', ועוד ועוד, כל אלה הכניסו עושר רב ואינספור אפשרויות לחגיגות היום המאושר. חתונות הקונספט משתמשות במגוון אלמנטים לטובת יצירת האווירה המבוקשת, בין אם מדובר בשמלת הכלה (שמלת וינטאג' זוהרת, שמלת פרחים קלילה וכו') סידורי ישיבה, עיצוב החופה, סידורי פרחים וכו', אך כלי חשוב לא פחות, הוא האוכל. כולם כבר יודעים שגם אוכל טוב יכול להפוך חתונה לבלתי נשכחת, אבל מה שעוד חשוב לדעת, הוא שאוכל יכול לגמרי לסייע ביצירת הקונספט של האירוע. אם אתם בדרך לחתונת בסגנון ייחודי, אל תוציאו את האוכל מהמשוואה, ובקשו מצוות הקייטרינג שלכם לעזור לכם לייצר מנות שמדברות באותה שפה של האירוע. לפניכם מספר דוגמאות לכיוונים אפשריים:

 

חתונת וינטאג'

 

אם תמיד חיכית ליום בו תלבשי שמלת כלה וינטאג' רומנטית, סביר להניח שבחרת בחתונת צהריים בסגנון רומנטי. מדובר באירוע קליל יחסית, רומנטי ומלא בפרחים ובצבע הלבן. ליצירת האווירה המושלמת, בחרו בתפריט קליל, במנות צבעוניות מלאות בפירות וירקות, סנדביצ'ונים קישים אישיים ומנות פתיחה קטנות, ולצדם קוקטיילי קיץ משמחים, שיכניסו את האורחים לווייב הנכון.

 

חתונה בסגנון לטיני

 

נפגשתם לראשונה בדרום אמריקה? מאוהבים בקובה? בטח בחרתם בחתונה בסגנון לטיני. אירוע כזה מתאפיין בקישוטים בצבעוניות עזה ובתפאורה ומוסיקה משמחות ומקפיצות. התפריט האולטימטיבי לאירוע בסגנון יכלול מגוון מנות ספרדיות קלאסיות, בין אם מדובר על טאפאסים משמחים, שלל מנות פאייה מרהיבות, ועוד מנות מסורתיות מהמטבחים הלטיניים השונים, בר האלכוהול יכלול סנגרייה לבנה, אדומה, קפירנייה וכמובן מרגריטות.

 

חתונת שנות ה-40

 

להקת סווינג, נוצות בשיער ואווירת קברט, כל אלה יככבו בחתונתכם, אם בחרתם באירוע בסגנון שנות ה-40. אווירת הגלאם והזוהר הישן לגמרי דורשת תפריט אשר נבנה בהתאם, אז איך תעשו את זה? שלבו באירוע מנות פתיחה מסתובבות בלוק מוקפד, ודאו שהמנות העיקריות עשירות וכוללות נתחי בשר שונים, לצד ירקות מבושלים, וסוגי דג צלויים. מקמו בר משקאות על טהרת הוויסקי והברנדי, אותו תאבזרו בכוסות קריסטל במראה ווינטג'י. להשלמת האווירה, חלקו סיגרים לאורחים.

 

לסיכום, לכל חתונה האווירה הייחודית שלה, המוסיקה והתפאורה התואמות, וגם האוכל. אם אתם נמצאים כעת בעיצומו של תכנון הערב המאושר בחייכם, ריתמו את בעלי המקצוע המומחים ששכרתם את שירותיהם, לטובת יצירת אירוע החלומות שלכם. צוות הקייטרינג שלכם ודאי ישמח לעזור ולהפוך את האירוע לחגיגה בלתי נשכחת של טעמים וניחוחות, שתהיה תואמת בדיוק לקונספט בו בחרתם.

 

 

אולי יעניין אותך גם:
סגור
צרו איתנו קשר
שם מלא:  *
טלפון:
אימייל:*
פנייה:

יעוץ קולינרי - יואב בר

יעוץ
קולינרי

יעוץ קולינרי למסעדות עם יואב בר

לחץ כאן >
שף פרטי - יואב בר

שף פרטי

הזמינו את
יואב לבשל
לכם

לחץ כאן >
שף טו גו - יואב בר

שף טו גו

הכנתי לכם משהו הביתה

לחץ כאן >
אתר מבית ספיישל - יואב בר