דף הבית > הבלוג > אחר  >  אירוע קטן כשר למהדרין
אהבתם?
שתפו!

אירוע קטן כשר למהדרין

טיפים להפקת אירוע כשר גורמה

25/05/2017

הפקת אירוע היא משימה די מורכבת עבור בעלי אירועים, וודאי כאשר מדובר על הפקת אירוע קטן וכשר ובייחוד כאשר מדובר בכשרות מהדרין, שאז יש צורך למצוא אולם אירועים קטן ואינטימי שיוכל להכיל את כמות המוזמנים הצפויה להגיע ובנוסף גם לספק לאורחים אוכל גורמה כשר למהדרין. אירועים קטנים ניתן לערוך לא רק בגני אירועים או אולמות אירועים, אלא יש כאלה שיעדיפו לערוך את האירוע במסעדה בתל אביב או במגוון מסעדות אחרות בסגנון בוטיק המציעות חלל קטן וסגור עבור האורחים, אם זה בגלריה או בחדר פנימי ובהם האורחים יוכלו לשבת בנוחות ובאינטימיות ולחגוג כל אירוע רצוי. הבחירה בין מסעדה לבין אולם היא מורכבת מעט, אולם כדאי לבחון את הדברים, את התקציב האישי ולבחור את מה שמרגיש לכם נוח יותר, כיוון שאירועים חוגגים פעם בחיים ולכן ההחלטה בסופו של דבר היא שלכם, על פי תחושות הבטן שלכם.

 

בחירת קייטרינג גורמה, על מה חשוב לתת את הדעת?


אוכל הוא הדבר המרכזי בכל אירוע והוא זה שתורם להרגשה הכללית של האורחים באירוע, הרי כאשר האוכל מוגש בצורה יפה לעין ובשפע האורחים ייהנו הרבה יותר. בעת בחירת מקום לאירוע כגון: מסעדה כשרה בכשרות מהדרין לאירועים משפחתיים קטנים, שיכולים להיות ברית או בריתה, אזכרות, בר או בת מצווה, ימי הולדת עגולים, שבת חתן ועוד מיני רבים, מומלץ דווקא ללכת על כיוון של אוכל ביתי אותו מכין שף מיומן שיוכל לספק עבורכם אוכל כשר למהדרין לטובת אורחים דתיים אשר מקפידים על כשרות למהדרין. חשוב לציין כי יש כמה וכמה סוגי הכשרים, לכן מומלץ לבחון מראש עם האורחים הדתיים איזו כשרות מתאימה להם כדי שלא יהיו מצבים לא נעימים.

 


בדקו מיהו השף הראשי - על מנת ליהנות מאוכל גורמה משובח מומלץ לבחון מיהו השף הראשי של הקייטרינג על מנת שתוכלו לדעת כי מדובר בשף מיומן אשר לו ניסיון רב בתחום הבישול. לשף הראשי יש השפעה רבה על איכות האוכל והטעמים והניחוחות, ולכן כדאי להיפגש עמו ולהגיע לטעימות טרם תחילת הזמנת הקייטרינג.

 


קייטרינג מיוחד - לאחרונה הזמנת קייטרינג צמחוני או טבעוני נעשה פופולרי ונפוץ ואפילו רבים מזמינים קייטרינג צמחוני או טבעוני עם כשרות למהדרין. על מנת להזמין קייטרינג שכזה עליכם לבחור בשף המתמחה בכך על מנת שהאוכל יהיה מגוון וטעים, עד כדי שהאורחים לא יאמינו כי מדובר בקייטרינג שאינו בשרי.

 


קייטרינג עם אוכל ביתי - כולם אוהבים אוכל ביתי טעם עם ניחוחות וטעמים המזכירים את בית אימא. ישנם חברות קייטרינג המתמחות בקייטרינג עם אוכל ביתי של עדות שונות כמו - בישול מאכלים מרוקאים פיקנטיים, מאכלים עירקים, מאכלים גרוזיניים, מאכלים בוכרים, מאכלים טוניסאים ואפילו מנות גורמה משובחות מהמטבח הצרפתי. תוכלו לבחור את סגנון האוכל הרצוי על פי עדה ופשוט ליהנות מכל ביס באירוע.

 

אולי יעניין אותך גם:
סגור
צרו איתנו קשר
שם מלא:  *
טלפון:
אימייל:*
פנייה:

יעוץ קולינרי - יואב בר

יעוץ
קולינרי

יעוץ קולינרי למסעדות עם יואב בר

לחץ כאן >
שף פרטי - יואב בר

שף פרטי

הזמינו את
יואב לבשל
לכם

לחץ כאן >
שף טו גו - יואב בר

שף טו גו

הכנתי לכם משהו הביתה

לחץ כאן >
אתר מבית ספיישל - יואב בר