הדרך המושלמת להפתיע – סדנאות בישול

אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג בסדנת בישול ייחודית? אתם בעלי עסק ורוצים לפנק את העובדים שלכם לכבוד אירוע החברה ויום הגיבוש?

כיום, יותר מתמיד, מגלים רוב האנשים חיבה לאוכל, מרקמים, ריחות וחומרי גלם. הזיקה הגדולה לעולם הקולינאריה מביאה רבים להשקיע כספים רבים במסעדות, ואף לקחת קורסים פרטיים בבישול.

 

כעת, תוכלו להעניק במתנה ליקרים לכם סדנת בישול, לרבות סדנאות אסאדו. כל הסיבות מדוע - לפניכם.

 

1. כולם ללא יוצא מן הכלל אוהבים אוכל

אין ספק שאוכל הינו מוטיב מרכזי באירועים ובשמחות. אפשר לומר זאת ללא כל בושה, ולהכתיר את האוכל כשיא האירוע, בכל אירוע. גם בעת שמדובר על אירוע פרטי שבו נחגגת שמחה, וגם בעת שמדובר על כינוס רשמי במסגרת העסק שלכם - הרי שהאוכל הינו אלמנט שלא ניתן להתעלם ממנו. לכן, בעת שתבחרו סדנת בישול כמתנה פרטית או פעילות לעובדים, אתם הולכים על בטוח ומבטיחים כי מקבלי המתנה יצאו נשכרים.

 

2. סדנה שניתן להנות ממנה גם לאחר מכן

בעוד ישנן מתנות או פעילויות שונות שערכן תם בשלב מסוים, הרי שעם סדנאות אסאדו לדוגמא, שבה לומדים את רזי הכנת הבשר, ניתן להנות גם בהמשך. לאורך הסדנה חולקים עם המשתתפים סודות אודות הבשר האהוב ואת אופן הכנתו, וכך ניתן לצאת נשכרים ולהכינו באופן עצמאי בבית.

 

3. באירוע גיבוש - דרך נפלאה להתלכד

כבעלי חברות - קטנות או גדולות, הרי שהמטרה שלכם היא להחזיק בצוות עובדים מגובש ומלוכד. לכן, אתם מעסיקים את עצמכם רבות בשאלה אילו פעילויות ניתן לשלב ביום הגיבוש ואירועי החברה לעובדים שלכם. לצד פעילויות שיגרתיות שכבר ערכתם לא אחת, הרי שתוכלו לקחת את כל העובדים האהובים עליכם ליום גיבוש טעים, אך גם כזה שמלכד ומחבר אותם. אוכל הוא שפה בפני עצמה, ובעת שתקשרו את העובדים שלכם דרך ריחות, טעמים וחומרי גלם, אתם מבטיחים לעצמכם צוות שיחזור למחרת למשרד כשהוא מגובש יותר.

 

4.באירוע פרטי - חוויה רומנטית

במקום לעמול רבות על ארוחה רומנטית, הרי שתוכלו לצאת אל סדנא מפנקת שתחזרו ממנה מלומדים ושבעים. ישנה תשוקה רבה ויצריות רבה בבשר, וכך עם סדנאות אסאדו לדוגמא, אתם יכולים להפיק ערב רומנטי משגע. מדובר על מתנה נפלאה ליום נישואין, יום הולדת או סתם כתזכורת לאהבה הגדולה ביניכם.

 

5.לא צריכים להקצות תקציב נוסף לארוחה

וכמובן, שהרי שגם ניתן למצוא יתרון כלכלי. בעת שאתם חוגגים אירוע, הרי שאתם צריכים גם להקצות זמן ומשאבים לטובת פתרון מזון. בעת שאתם עורכים סדנאת אוכל ובישול, הרי שאתם חוסכים לעצמכם את העלות הזו שכן הסדנא בעצמה סובבת סביב אוכל. לאורך הסדנא לא רק מתנסים ומבשלים, אלא לבסוף גם אוכלים. בעת שמדובר על יום גיבוש לעובדים לדוגמא, הרי שאתם חוסכים עלות גבוהה מאד מהתקציב שלכם.