דף הבית > הבלוג > אחר  >  אוכל לאירועים וימי הולדת – כך תעשו את זה נכון!
אהבתם?
שתפו!

אוכל לאירועים וימי הולדת – כך תעשו את זה נכון!

למרות שאנחנו חוגגים יום הולדת בכל שנה, עדיין נדמה שבכל פעם אנחנו מחפשים דרך לשדרג את החוויה ולהפוך אותה למיוחדת במינה. זה נכון עוד יותר כאשר אנחנו חותמים עשור או כאשר אנחנו רוצים לפנק את האדם הקרוב אלינו ביותר.

27/10/2016

השאלה הגדולה היא איך אפשר לחדש, להפתיע ובעיקר לתכנן אירוע מהנה גם עבור חתן או כלת יום ההולדת וגם עבור החברים ובני המשפחה שמגיעים לחגוג את נקודת הציון החשובה הזו. הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לתכנן את האירוע כולו ואת אחד המרכיבים המרכזיים שבו: תפריט האוכל.


מתאימים לכולם


אחד המרכיבים החשובים ביותר בהפקתו של כל אירוע באשר הוא, ובהפקה של מסיבות יום הולדת בפרט, הוא מרכיב האוכל. מנות מגוונות, משביעות ועשירות בטעמים, הן ללא ספק גורם משמעותי שישפיע על מידת ההנאה של האורחים שלכם. אם כן, הקפידו להרכיב תפריט שישלב בצורה מדויקת בין טעמים נפלאים לבין הגשה מרשימה ומדויקת. מנות ססגוניות שנראות נפלא יעוררו את התיאבון ואת החשק, ויעידו על רמת ההשקעה שלכם באירוע כולו. כדי לחסוך מכם את הטרחה ואת זמן ההכנות האינסופי תוכלו גם לשכור שירותיה של חברת קייטרינג מקצועית שתרכיב יחד איתכם תפריט המתאים במיוחד עבורכם. כך או כך אל תשכחו להתייחס גם לאורחים שלכם ולמגבלות תזונתיות שאתם מודעים אליהם. אם ידוע לכם שבין החברים הטובים יש מי שמקפיד על תפריט טבעוני או חבר עם אלרגיה למזון מסוים, היערכות מוקדמת תעלה חיוך על פניו ותבטיח לכם שקט נפשי בידיעה שכל מי שמגיע לאירוע שלכם - ייצא שבע רצון.


צקו תוכן לאירוע


מסיבות יום הולדת רבות כיום מציעות לאורחים גם אטרקציה מלהיבה, כאשר אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר (ובצדק) היא סדנת בישול. סדנאות בישול מביאות למעשה שני יתרונות בעת ובעונה אחת - מצד אחד פעילות חווייתית ומהנה לכל האורחים, שלרוב גם תאפשר עבודת צוות, שיתוף פעולה, התנסות חדשה ולא מעט עניין, ומצד שני תפריט האוכל של הערב יורכב מהמנות שתכינו אתם בעצמכם, יחד עם החברים הטובים ביותר ועם בני המשפחה. מאחר וגם אלכוהול הוא מרכיב חשוב באירוע שלכם, תוכלו לבחור לקיים גם סדנת יין שתאפשר לכם ללמוד על היינות השונים וגם לטעום מכל הטוב הזה.


בחרו לוקיישן מיוחד


דרך נוספת לשדרג מסיבת יום הולדת היא לתכנן אותה במקום מיוחד. אין ספק שתוכלו לעצב את הבית, לסדר ולקשט כדי ליצור אווירה קצת שונה, אבל זה גם יצרוך מכם לא מעט זמן, משאבים ואנרגיה. הפתרונות הנפוצים יותר כוללים אולמות לאירועים קטנים או חדרי אירוח פרטיים במסעדות, אבל תוכלו לגוון ולהפתיע עוד יותר אם תבחרו בלוקיישן שונה לחלוטין, כדוגמת יאכטה מפנקת למשל. אין זה משנה היכן תבחרו להפיק את המסיבה שלכם, כל חברת קייטרינג תוכל להגיע לכל מקום שבו תימצאו כדי להציע פתרון מדויק.


באדיבות פוסידון מסיבות יאכטה

 

אולי יעניין אותך גם:
סגור
צרו איתנו קשר
שם מלא:  *
טלפון:
אימייל:*
פנייה:

יעוץ קולינרי - יואב בר

יעוץ
קולינרי

יעוץ קולינרי למסעדות עם יואב בר

לחץ כאן >
שף פרטי - יואב בר

שף פרטי

הזמינו את
יואב לבשל
לכם

לחץ כאן >
שף טו גו - יואב בר

שף טו גו

הכנתי לכם משהו הביתה

לחץ כאן >
אתר מבית ספיישל - יואב בר