דף הבית > הבלוג > אחר  >  הדפסה על חולצות לערב של גבינות ויין
אהבתם?
שתפו!

הדפסה על חולצות לערב של גבינות ויין

אחד הערבים המהנים ביותר שאנשים יכולים לבלות באווירה נינוחה ומענגת חושים וחך הוא ערב גבינות ויין.

15/09/2016

בעבר, נהגו אנשים בישראל להזמין אורחים לערב גבינות ויין של אז, אולם היום, כשההיצע כל כך מגוון והישראלים למדו סוף סוף לפתח את הטעמים שלהם, ערב גבינות ויין הפך לחוויה אחרת לגמרי. חוויית גבינות ויין היא היום חוויה מעמיקה יותר, עשירה יותר בטעמים ובמותגים גם של יין וגם של גבינות. נפתחו בישראל מחלבות פרטיות קטנות ואיכותיות שלמדו לפתח גבינות משל עצמן במתכונים מקומיים שמתאימים לחומרים הגלם הישראליים. כמו כן, נפתחו עוד ועוד יקבי בוטיק ויקבים משפחתיים שמספקים יינות רבים שאפשר להתגאות בהם ברחבי העולם וגם כאן. ההיצע שלנו הוא אכן מכובד מאוד.


הדפסת חולצות


חלק מהחוויה הוא לא רק טעימה אלא גם הזדהות והבעת הערכה למותגים המיוחדים והמשובחים שבהם נתקלתם בערבי גבינות ויין שכאלה. הדפסת חולצות עם לוגו של היקב או המחלבה הקטנה, או אמרות שפר שמתאימות לכל חגיגה של יין וגבינות יכולה להיות דרך מקסימה לחגוג את החוויה בערב של גבינות ויין לכל טעם וסגנון, ומכל סיבה שהיא. חשבו על אורחי החגיגה ועל הרצון שלכם להעניק מזכרות ותראו כמה יצירתיים תוכלו להיות במקרים כאלה בהדפס שכזאת.


אירוע משפחתי על גבינות ויין


אם הזמנתם את בני המשפחה שלכם לערב של גבינות ויין, כאשר כולם מבוגרים כמובן, והחלטתם לעשות את זה עוד יותר מיוחד ואנין, הדפיסו להם חולצות לרגל המאורע שעליהן כתובות אמרות שפר של המשפחה או שמות או כותרת מצחיקה כלשהי תשאיר את החולצה כמזכרת לשנים רבות, במיוחד אם תבחרו להדפיס אותן במקומות איכותיים שיבטיחו לכם גם חולצות שמחזיקות מעמד בכביסה וגם נראות מצוין שנים אחר כך. האירוע עם הכתובות שלו יישארו אתכם לזמן רב ויזכירו לכם ערב נהדר עם שף גבינות ויין, קייטרינג עשיר ומדים אחידים בצורת חולצה מודפסת.

 

ערב גבינות ויין גם באירועים עסקיים ואירועי חברה


כאשר אתם מזמינים את עובדי החברה שלכם ליום כיף או יותר נכון, לאירוע של גבינות ויין, אתם יכולים לפנק אותם בהרבה יותר מזה. חלק מהסממנים שהופכים אתכם למזוהים זאת התלבושת והבגדים שאתם לובשים, ואם תלכו עם חולצות מודפסות עם הלוגו של החברה או כל רעיון אחר ונחמד שתוכלו להדפיס לצורך זה תוכלו לחלק לעובדים וליהנות מאווירה הרבה יותר משוחררת מאשר יש לכם בדרך כלל. חלק מהכיף של בילוי חברתי כזה הוא ההומור, והומור יחד עם קולינריה מעולה יכול להיות בדיוק מה שאתם רוצים וצריכים להצלחת הערב. כמו כן, אתם יכולים לחלק את החולצות כחלק מקידום המכירות של המותג שלכם בערב שכזה. זה רעיון נחמד למוצר שימושי ומעוצב שהולך אתם הביתה ונשאר לשנים רבות בכל מקרה.

אולי יעניין אותך גם:
סגור
צרו איתנו קשר
שם מלא:  *
טלפון:
אימייל:*
פנייה:

יעוץ קולינרי - יואב בר

יעוץ
קולינרי

יעוץ קולינרי למסעדות עם יואב בר

לחץ כאן >
שף פרטי - יואב בר

שף פרטי

הזמינו את
יואב לבשל
לכם

לחץ כאן >
שף טו גו - יואב בר

שף טו גו

הכנתי לכם משהו הביתה

לחץ כאן >
אתר מבית ספיישל - יואב בר