בחירת שף פרטי מומלץ להצעת נישואין

אם כבר תכננתם את האירוע של חייכם ועכשיו הבחירה היחידה שנותרה היא איזה שף יבשל לכם אז הגעתם למקום הנכון, בכתבה זאת נביא לכם מספר דגשים שאתם חייבים לקרוא.

אין ספק שכאשר התפאורה מתאימה והאווירה מיוחד אי אפשר לסרב והדעות יורדות מאליהן. לאחר שתסתיים ההתרגשות - זה יהיה הזמן להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהתחיל לארגן את אירוע החתונה הלכה למעשה - לקבוע את מועד החתונה, לבחור את האולם או גן האירועים שבו תתקיים החתונה וכמובן להזמין נותני שירותים שונים - תקליטן, צלם, מעצב, שירותי בר וכמובן טעימות ובחירת המנות שתוגשנה לאורחים. הרבה מאד לדברים צריך להזמין ולברר.

בחירת שף פרטי להצעת נישואין

אז איך הכי כדאי לבחור את השף שבסיום הארוחה שהוא יכין ישלוף בן הזוג טבעת נישואין יוקרתית? לשאלה זו אין תשובה חד משמעית מפני שכל שף עשוי להציע סוג אחר של מזון שהוא מבשל או אטרקציה אחרת המתאימה למעמד ההצעה - אוכל בסגנון איטלקי, אוכל אסייתי או סושי, מנות שבני הזוג משתתפים בהכנתן או שהשף מכין לבד ומסביר אודות המרכיבים. ישנם זוגות רבים שמוצאים שזה מדהים ששף פרטי בעל כישורים מבשל מנות גורמה איכותיות ומיוחדות במטבח של הדירה שלהם.

 

אמנם טבעת נישואין היא הטבעת שאותה עונד החתן על אצבעה של הכלה שלו באירוע החתונה עצמו מתחת לחופה, אך ישנם זוגות רבים אשר מסתפקים בטבעת אחת וכך בעצם הטבעת שאתה מתבצעת הצעת הנישואין היא גם זאת שמשמשת לאחר החתונה בתור טבעת נישואין. כאשר מגיע שף פרטי הביתה ובני הזוג חווים ערב מיוחד במינו, אוכלים מנות גורמה שמעולם לא טעמו ומעולם לא בושלו במיוחד בשבילם, אין ספק שזוהי התחלה מושלמת לתקופה המרגשת של ארגון החתונה.

איך לבחור את השף להצעה של טבעת נישואין?

כאשר אחד הצדיים (החתן המיועד ברוב המקרים) יוצר קשר עם השף הפרטי כדאי לשתף את השף אודות הכוונה להציע נישואין והתייעץ עם השף איך הכי כדאי ומתאים שהערב יהיה מתוכנן, מה קודם ומה לאחר מכן. כמובן שגם התפריט והמנות לא תהיינה הפתעה אלא יהיה צורך לקבל ייעוץ מדויק, בעיקר במידה ולמי מבני הזוג יש העדפה לסוג מזון מסוים או אם ישנה אלרגיה לאיזשהו מרכיב של מזון. כאשר שף פרטי מארגן ארוחה תפורה המתאימה בדיוק לבני הזוג אין ספק שיתקבל אירוע מיוחד במינו שייזכר למשך הרבה מאד זמן.