חוגגים בכותלי הבית עם שף טבעוני

לאורך השנה עומדות בפניכם מספר הזדמנויות לחגיגת אירועים. לצד האירועים שחוגגים עם קהל אורחים מצומצם, שלעתים כולל רק את בני הבית, ישנם אירועים שהינם סיבה מספיק טובה למסיבה אמיתית

רגע לפני שאתם רצים אל מתחמי האירועים השונים, כדאי שתדעו שלערב אחד, גם הבית שלכם יכול להפוך למתחם אירועים לא רע בכלל. לחגיגת אירוע בכותלי הבית יש יתרונות רבים, וכך יותר ויותר חוגגים בוחרים להעתיק את האירועים מהמתחמים השונים, אל הבית הפרטי. עם החלטתכם לערוך את האירוע בבית, חשוב לדעת כי עליכם לדאוג לספקים השונים על מנת לקיים את האירוע, כאשר הספק הבולט ביותר הוא השף.

 

באילו אירועים מומלץ להביא שף פרטי?

אירועים הנערכים בחלל הבית שלכם, יהפכו להיות אירועי בוטיק, עם כמות מוגבלת של מוזמנים. המשמעות היא שבאירוע כזה אתם הולכים לחגוג עם הקרובים אליכם ביותר. אירועים הנערכים בבית הפרטי שלכם יכולים להיות אירועים פרטיים לרבות אירוע חינה, אירועי מצווה, ימי הולדת ומסיבות הפתעה, ואפילו אירועים עסקיים כדוגמת ערב עובדים או אירועי חברה. השף הפרטי באירוע שלכם ידאג לחגיגת טעמים בלתי נשכחת, שתעניק לקהל האורחים שלכם, וגם לכם - חוויה קולינארית ייחודית ויוצאת דופן.

 

אירוע מיוחד, קונספט מיוחד

אז לאחר שהחלטתם לערוך את האירוע בבית הפרטי שלכם, כעת עומדת בפניכם שאלה נוספת והיא איזה שף להביא ואיזה סגנון להכתיב באירוע. לצד התפריטים הסטנדרטים שהפכו לצפויים ובעיקר לא מרגשים, תוכלו להעניק לקהל האורחים שלכם חגיגה אמיתית של טעמים המבוססת כולה על מקוריות והתרגשות. המטבח הטבעוני כבר אינו מטבח שולי השייך לטבעונים בלבד, אלא רבים הביעו חיבה גדולה למטבח המבוסס ברובו על ירקות וקטניות.

 

אם אתם רוצים להפוך את האירוע שלכם למיוחד, ולתת לאורחים שלכם חוויה קולינארית שהם טרם חוו, המטבח הטבעוני הוא הפתרון המושלם עבורכם. שף פרטי שיגיע אל האירוע שלכם, לא רק שיתבל את האירוע בטעמים מיוחדים ולא שגרתיים, אלא גם ידאג להפיק מנות ברמה של מסעדה טבעונית.

 

מה תגישו לאורחים?

המטבח הטבעוני מצליח להפיק את המיטב מחומרי הגלם הפשוטים ביותר. לא תאמינו מה אפשר לעשות מירקות, פירות וקטניות. השפים המומחים במטבח הטבעוני, מוצאים עצמם בכל אירוע מחדש ניצבים אל מול אתגר גדול והוא לרגש את קהל האורחים. יחד עם זאת, מצליחים השפים היצירתיים, לשגר מנות ברמה של מסעדה טבעונית.

 

בין מנות הדגל של המטבח הטבעוני תוכלו למצוא מסבחה, ירקות קלויים, שקשוקה טבעונית, חביתות חומוס, סלט קיסר, שווארמה וקבב, פיצות ותבשילים שונים. באשר לקינוחים הרי שאין לכם מה לדאוג, ואם לא די בכך, תתפלאו לגלות כי המטבח הטבעוני כבר עמל על עוגת גבינה שהספיקה לעשות לעצמה שם. לצד מגשי פירות טריים, תוכלו גם ליהנות מטראפלס שוקולד וגלידות סורבה.